nedeľa 25. septembra 2011

Pralinky z ricotty a pistácií

Tu je ďalší recept od Evky. Dievčatám veľmi chutil a dokonca bol v prvej trojke najlepších receptov. Áno, zostavovali poradie.

Na pralinky potrebujeme:
250 g riccoty
100 g pistácii
50 g parmezánu
soľ
olivový olej
mlieko podľa potreby
mleté korenie, ja som dala štyroch farieb
Ošúpte si pistácie, teda ak nebudete mať to šťastie a kúpite už vylúpané. ja som to šťastie nemala a pol hodinu som čistila pistácie a prišla som o obidva nechty na palcoch! Polovicu rozmixujte v mixéri a druhú nasekajte nožom nahrubo. Zmiešame riccotu s parmezánom, pomletými orieškami a troškou mlieka a vznikne nám hladká hmota, ktorú môžme osoliť a okoreniť. Pomocou dvoch lyžíc, ja som použila polievkové tvarujeme pralinky, ktoré obalíme v nasekaných orieškoch. Dáme zachladiť.

4 komentáre:

  1. vyzera to vyborne, a nechty urcite stali za to! dorastuuu! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. olalááá!!! tomuto vravím sexi chutovka! recept ukladám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marysity, dakujem, ved som sa s tym aj nababrala a nechty som uz opilnikovala, ale palce si vzdy pri krajani pokrajam, tak ani necakam ze dorastu:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anetka, velmi sexi a aj chut bola sexi rozplyvajuca sa na jazyku:-))

    OdpovedaťOdstrániť